laporan aduan pelanggan


Jabatan Kerja Raya Wilayah Persekutuan Putrajaya JKRWPP telah diwujudkan pada Julai 2002 secara rasmi dengan berkuatkuasanya Waran Perjawatan K742002. Untuk itu masyarakat yang menjadi pelanggan PDAM diminta kooperatif melaporkan jika ada kerusakan jaringan pipa.


Pin By Tjapkardus On Portal Berita Jaya

Buka dengan Google Maps.

. Melainkan kita akan turun lakukan perbaikan kapanpun jika ada kerusakan atau ada jaringan pipa yang terganggu ujarnya. Aplikasi myHRMIS eGL memaparkan rekod Surat Pengesahan Diri dan Pengakuan Pegawai GL untuk penjawat awam sebagai kaedah alternatif sekiranya terdapat gangguan capaian kepada eGL HRMIS di kaunter hospital klinik semasa pegawai hendak mendapatkan rawatan. Laporan Tahunan 2017 PERUTUSAN pdf PERANCANGAN pdf PENGURUSAN pdf PEMBANGUNAN pdf PENYELIDIKAN pdf GALERI pdf.

Sekretaris Jenderal Sekjen Kemenaker Anwar Sanusi. Jabatan Belia. Laporan ke Posko THR virtual ini terdiri dari pengaduan online sebanyak 3003 dan 2586 konsultasi online.

Negara Menggembleng Tenaga Ke Arah Kesihatan Yang Lebih Baik. Video Tutorial MyHRMIS eGL. Sistem Pengurusan Sukan Bersepadu.

Majlis Sukan Negara. Kali Terakhir Dikemas Kini. Kementerian Sumber Manusia Blok D3 D4 Kompleks D 62530 PUTRAJAYA.

Pelayanan yang dimaksud terkait adanya laporan kerusakan jaringan pipa. Bukan hanya di saat jam kerja.


Pin By Tjapkardus On Portal Berita Jaya


Smrc Masyarakat Yakin Ekonomi Rumah Tangga Akan Lebih Baik Databoks


Downloa Source Code Sms Gateway Aduan Pelanggan Pln Sms Pesan Halaman


Penggunaan Ruang Bawah Tanah Meningkat Depok Belum Punya Aturan Khususnya Http Www Depoknet Com Penggunaan Ruang Bawah Tanah Meningkat Tanah Kota Bangunan

Related : laporan aduan pelanggan.